Fotoğrafım
Istanbul, Türkiye
Bir ben kaldım ortada Bende ben kalmadı dünyada.

30 Temmuz 2010 Cuma

Hayat


Hayat boş elde var sıfır
Hiç bir şey yok yine yalnızım
Birtek ben varım etrafımda
Hiç kimse yokki başka
Oysa alışmıştım sana
Görmeye hergün seni başka başka....
Nerdesin bilmiyorum
Ve seni hiç özlemiyorum
Yoldan geçen herkesin aklına takılırsın
Ah bir sana baksa
Başka ne istersin ki sen bundan daha fazla
Bugün uzaksın bana
Çok da umurumda
Ağlıyorum sanma...
Yunus Keleş

Life

I have received zero blank
Nothing at all alone again
I have one around me in my
That no one else ever
However, I was used to
To see you another day another ....
Where I do not know
And no, you do not miss
Everyone will stick in the mind of the way
Ah, but one look at you
What else would you like it more than you
Today, let me away
I don 't care much
I'm crying for ...
Yunus Keles

Hiç yorum yok: