Fotoğrafım
Istanbul, Türkiye
Bir ben kaldım ortada Bende ben kalmadı dünyada.

30 Temmuz 2010 Cuma

İstedim

O gün canım ölmek istedi,sadece yok olmak istedim.
Bunlara katlanmak zor geldi.
Bugün herşeyden kaçmak istedim,sırtımı dönüp gitmek istedim.
Korkak gibi
Köşeye sinmek....bugün kendimi cezalandırmak istedim.az geldi müebbetim,ölmek istedim.ona bile ceseret edemedim.bugün canım ölmek istedi ama
onu bile beceremedim.

sadece huzur istedim,sensizliği gözledim.gelmesini beklerken sessizliği dinledim o anda ölmek istedim.kesilsin istedim nefesim.
ellerim soğusun diye umut ettim. kalbim dursun, bedenim çürüsün, ışıklar bir bir sönsün... sende öl istedim.sensizliği kaldıramadm bile sensiz
edemedim.canım fena halde ölmek istedi.insanlardan nefret ettim.daha benim olmadan beni terkettin.sende onlar gibiydin.bugün ölmeni istedim.kalkmadı
elim ateş edemedim.sensizliği terkedemedim.seni kaybetmek istedim.hiç bulmamış olmayı diledim.keşke karanlığında kalsaydın, kendi siyahında
boğulsaydın.bu masalda yarım kalsaydı.sen iyi kalsaydın. artık ölmek istiyorum.birdaha kırılmamak için ve kırmamak adına, sensiz yapamasamda
senden ayrılmak istedim.senden de nefret ettim çünkü sende onlar gibydin.bu yüzden seni öldürmek istedim.kendim gibi sende öl istedim.seni öldürdüğümü
hayal ettim, sonra kendimi... bir acıyı severdim birde seni. ben acıyı seçtim. önce seni öldürdüm, sonra kendimi...
Yunus Keleş
I Want...
He wanted to die that day, my dear, I just do not want to be.
They came hard to bear.
Today, I wanted to run away from everything, my back, I wanted to go back.
Like a coward
I cringe in the corner .... today has come to ı want to punish ..him even to die, I want to die my dear
These days I did not dare
I could not manage it.

I just want peace of mind, without you I listen to the silence of its saw.i expected to die at that moment I wanted .last my breath.
I hope you have hands cool Stoped My heart, my body decay, the lights are extinguished one by one ... I Want.si kill you without you even.
sorely .mylife to die without want .ı hate peoples.more kill me as.This day to ı want.

I find the fire had not . I could not leave you .
I want to lose .nothing remain in the dark .I Wish.Maybe had, in their black
had better stay in If the left was.you half were drowned .This tales. to kill and break for now not to go broke I want .One more name, without you. I may not do
I hate to leave you because you want.you also why they as.that to kill you kill you like want.
Myself killed ı want to you
I imagine, then I ... a loved one in pain you. I chose the pain. Before I killed you, then I ...

Hiç yorum yok: