Fotoğrafım
Istanbul, Türkiye
Bir ben kaldım ortada Bende ben kalmadı dünyada.

30 Ekim 2010 Cumartesi

Yokluk

Yokluk
Daha düne kadar aşk ile boğulurken.
Daha düne kadar hayatımın en değerli sözlerini duyarken.
Daha düne kadar kalbimde şelaler akarken.
Daha düne kadar hayat dolu iken

Şimdi ise…
Bir başkası ile
Bir başka zamanda
Bir başka dünyada
Tüm hücrelerim onu zikrederken.

Şimdilerde ise benkalbimdeki kanser ile savaşıyorum.
Yenmek için çabaladıkca yeniliyorum.
Şimdi …
Nasıl yaşayacağım bunlar ile

Aklımda ne yapacağıma dair soru işaretleri kol gezdirirken.
Sol yanımda ise özlemin okyonus olup taştı denizimde.
Bunları yenecek bu savşları kazanacak kadar da gücümde yok
Nedenimde yok.

Ben bende yok.
Yokluklara alışık değilim
Bu yokluklar içinde bir miras kaldı bana
O da..

Yokluğun…
Yunus Keleş



Hiç yorum yok: