Fotoğrafım
Istanbul, Türkiye
Bir ben kaldım ortada Bende ben kalmadı dünyada.

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Yalnızlık

Yalnızlığı hak ediyor muyuz ?
Bence yalnızlığı hak ediyoruz ki yalnız kalıyoruz yaptığımız günahlardan işlemiş olduğumuz suçlardan yada bir kalp kırılmasından bunların hepsinin sonucu bizi yalnızlığa iter yada bırakır.
Peki ya bu yalnızlık ile nasıl baş ederiz ? Bu sorunun cevapini benden istemeyin.ben yalnızlığa düştüğüm zaman bütün yaşam hücrelerim nefes alamıyor ve ölüyor hiç birşeye tepki vermiyor.
Yalnızlığın kölesi miyiz ?
Belli bir yere ve belli bir zamana kadar kölesiyiz. Bu zaman içinde azat edilmek için dua edin ki sahibiniz sizi bu kör kuyudan çıkarsın yoksa yalnız kaldıkça bu kör kuyuda kör olursunuz şuan benim kör olduğum gibi.
O ilahi kurtuluş sesini bekliyorum o ses çok güzel ki bütün hücrelerimi, herşeyimi yeniden hayat'a döndürüyor ve şükrediyorum bu kör kuyudan kurtulduğuma .
Kendime söz veriyorum bu kuyuya bir daha düşmemeye .Yazıma yalnızlık ile başladım yalnızlık ile bitirmek istemiyorum.
Yunus Keleş
Do we deserve the loneliness?
I think that alone would have deserved solitude of our sins we have committed a crime or a heart from breaking as a result of these pushes us or leave alone.
What about this deal with loneliness Thank? The answer to this question from me. I fell into the loneliness when I can not breathe and my whole life, the cell is dying does not react to something.
We are slaves of solitude?
A particular location and up to a certain time slaves. During this time be at liberty to pray with you about this that you do not get blinded out alone as well that will blind the blind in the well of my blind now what I said.
I'm waiting for divine salvation sounds that sound very nice that all of my cell, everything returns to life again, and I'm thankful that I've saved from blind wells.
I promise myself not to fall again into the wells. Spelling began with the isolation and loneliness I do not want to end.
Yunus Keleş


Hiç yorum yok: