Fotoğrafım
Istanbul, Türkiye
Bir ben kaldım ortada Bende ben kalmadı dünyada.

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Volkan

Patlamaya hazır bir volkan gibi aşkım,
Gökyüzündeki şimşek gibi
Yüreğimde çakıyorsun her saniye,
Bitmek bilmeyen bir şelale gibisin
Dolu dolu yüreğimde akıyorsun,
Çevrende bir hayalet gibiyim
seni kolluyorum
Diğer hayaletlere karşı

Bana hangi dünyada yaşadığımı unutturuyorsun
Bana hangi alemde yaşadığımı unutturuyorsun
Aklımdaki her sorunun bır cevabısın
Her yer her şey sana çıkıyor

Ne kadar yansamda bu volkan da
Yandıkça yeniden diriliyorum aşk ateşinde
Gözlerin volkanımda gördüğüm en güzel renk
Yunus Keleş

Love like a volcano ready to explode,
Lightning in the sky
Do you crash on my heart every second,
You're like an endless waterfall
Are flowing in my heart is full filled,
I'm Like a ghost in your community
I would watch
Against other ghosts

I live in the world which re making me forget
I live in the world which re making me forget
Answer each question in my mind re bır
Everything is everywhere you go

How much of this volcano also yansamda
As I rise from the ashes in the fire of love burning
I'm seeing in the eyes of the volcano, the most beautiful colors
Yunus Keleş

Hiç yorum yok: