Fotoğrafım
Istanbul, Türkiye
Bir ben kaldım ortada Bende ben kalmadı dünyada.

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Deniz Kızı

Zamanlardan bir zaman ,hayata yüzü asık bir çocuk varmış.
Bu hayat’a küskün olan çocuğun bir şeylerin eksik olduğunu hissediyordu.
Her zaman sıradan şeyler yaparak yaşantısından bir beklentisi olmaksızın yaşıyordu.
Hayatın rüzgârına kapılarak yaşantısına devam ettiriyordu.
Bir gün hayatının rüzgârında fırtına çıkıyor kapılıp gidiyor çocuk.
Bu fırtına çocuğu cennette bir yerde bırakıyor. Ve genç çocuk ufukta bir denizkızı gördü.
Ve ona doğru yüzmeye başladı.
Yüzdükçe; gerçek mi? hayal mi? olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Çünkü daha önce böylesine güzel bir denizkızı görmemişti.
Yanına kadar yüzerek gitmeye çalışıyordu ama sürekli deniz kızına ulaşamıyor,denizin derinliklerine indikçe iniyor ama genç kalbinin sesini dinleyerek derinlere dalıyor ve daldıkça boğulacağını düşünüyor ama aksine nefes aldıkça daha temiz nefes aldığını anlıyor ve ben bu dünyaya ait olabilirim diye düşünüyor ve deniz kızının peşinden gitmeye devam ediyor.
Günlerce genç çocuk deniz kızının peşinden gitti yorulmaksızın bu enerjiyi de nereden aldığını merak ediyor ve sorguluyor kendisini ve deniz kızına seslenmeye karar verir bu genç çocuk deniz kızına :
-Benden kaçma lütfen bana yaklaşmanı istiyorum çünkü senin dünyana ait olduğumu düşünüyorum ve ne olur beni dünyana kabul et bütün günahlarımı arkamda bıraktım senin dünyana geldim ve kabul edilmeyi bekliyorum diye seslenir.
Bunun üzerine deniz kızı genç çocuğa yakınlaşdıkca yakınlaşıyor ve genç çocugun küçük kalbi hızla çırpmaya başlıyor eli kolu ayakları titremeye başladı ve sebebi ise hiçbir evrende böyle bir güzellik görmemişti , deniz kızı adeta aklını başından almıştı genç çocugun.
Bir gün genç çocuk kalbine hakim olamayacağını anlamıştı ve kalbinin kendisine dediklerini bir yunus balığına kulağına fısıldadı ve bu dediklerimi cennetteki en güzel kızına söyler misin lütfen dedi.

Yunus balığı ise elbette söylerim çünkü bu sevinçli haberi uzun süredir senden söylemeni bekliyordum der. Yunus balığı deniz kızını bulur ve anlatmaya başlar.Deniz kızı bu sözleri duyduğu zaman kanayan kalbinin kanamasının durduğunu fark etti ve tereddüt etmeden bu sözlerin karşılığını iletmesi için yunus balığının kulağına fısıldar ve çok hızlıca genç çocuğa iletir.Genç bu cevabın bekleyişi sırasında kötü bir haber gelirse diye kaygılanmak da idi ne yapacağını düşünüyordu.
Kötü haber karsısında aklına bir tek çözüm geliyordu.Cennetinde kendisini boğmaya niyet vermişken yunus balığından haberi alır.
Haber ise beklediği gibi geldi ve çok sevindi sözlerle ifade etmeye çalışırken heyecandan kalbi durdu ve deniz kızı il hayat öpücücünü yanağına kondurarak genci yasama döndürdü.
Genç’in kalbi çok heyecanlı,canlı atmamıştı.
Birlik de imkansız gibi gözüken ilişkileri bir bahar gününde başladı.
Ne girdaplar geçirdiler,Ne Vahşi köpek balıkları ile savaştılar ama hiç birinde yenilmediler,yılmadılar.
Hep sevdiler sevdikçe sevgileri daha çok arttığını hissediyorlardı .
Bir gün öylesine bir girdaba yakalandılar ki cennette birbirlerinden ayrıldılar.
Farklı diyarlara sürüklendiler.Çok üzüldüler deniz kızı ve genç çocuk,
Genç çocuk nasıl bulacağına çözüm aradı zihninin labirentlerinde.
Her zaman aklında güzellerin yanında çirkin kaldığı güzel bir kız vardı ve günden güne boğulduğunu hissetmeye başladı.
Genç çocuk ısrarla ben bu dünyaya ona aidim diye haykırıyordu.Herkes genç çocuğun ölüsünü izliyordu ve hiç kimse genç çocuğun acısına derdine çare bulamıyordu.Günler geçtikçe boğulmağa devam etti ama bir türlü ölmüyordu;ölmek istese bile ölemiyordu kalbindeki sevgi aşk ateşi buna izin vermiyordu.
Her gün seneler gibi geliyordu geçmek bilmiyordu zaman ve elektrikli yılanların işkencesi bedenini ne kadar çok yıpratsa da kalbindeki sevgi aşk ateşinin gücü ile yasamaya devam ediyordu.
Her yerde güzeller güzeli deniz kızını aradı aradı aradı..
Bir bir gün mevsim yaz günü idi güneş kararmak üzere idi ufukta bir deniz kızı gördü ve ona doğru hızlıca yüzüyordu ki heybetli yunus balıklarının hızı yanında çok yavaş kalırdı .Deniz kızına yaklaştıkça alıp verdiği nefes normale dönmeye başladı anladı ki bunca zaman aradığı güzelliği buldu.ona yaklaştı ve sözlerini söyledi .Deniz kızı sözlerine karşılık vererek tekrar el ele yasamaya başladılar .
Herkes gözlerine aklına inanamamıştı ama genç çocuk ise buna bütün kalbi ile inandı ve inandığı aşkına kavuştu.

Birlikde daha güçlü oldular.güçlendikçe güçlendiler sevgileri eskisine göre daha çok arttı hastalandılar bu güç ve aşk hastalıklarını yenmelerine yardımcı oldu ve sonsuza kadar birlikde mutlu yaşamaya devam ettiler.
Yunus Keleş

Hiç yorum yok: