Fotoğrafım
Istanbul, Türkiye
Bir ben kaldım ortada Bende ben kalmadı dünyada.

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Özledim

Hayatımdan birer birer günler geçiyor.
Geçen günler; sensiz, ıssız, kuru soğuk.
Günler hayatımdaki kış mevsimi gibi soğuk.
Yunuslar gibi tek gözü kapalı uyumayı özledim.
Bir gözüm ile senin güzelliğini izlerim
Diğer gözümle cennetteki seni izlerim.

Gözlerine bakıp dalmayı özledim
Seni Seviyorum demeni özledim
Omzunda uyumayı özledim
Ben seni özledim

Özlemini uykusuz gecelere yorgan ettim
Beni ısıtsın diye.
Bardağımda yaktığım mum ışığı sönmek üzere
Beni karanlık da yalnız bırakma.
Ben seni özledim
Yunus Keleş

Day of my life goes on.
Last days; desert, dry cold.
Such as a cold winter day in my life.
Dolphins like to sleep with one eye closed, miss.
My eyes the beauty of a track with you
Track you in heaven with my other eye.

Look into the eyes and branch miss
I would like to say I miss you
Shoulder to sleep I miss
I miss you

The quilt I was longing to sleepless nights
Me warm sake.
I light candles to burn off my glasses
Leave me not alone in the dark.
I miss you
Yunus Keleş

Hiç yorum yok: