Fotoğrafım
Istanbul, Türkiye
Bir ben kaldım ortada Bende ben kalmadı dünyada.

4 Ağustos 2010 Çarşamba

Gece

Uzun bir gece var önümde sensiz geçecek
Karanlıklar içinde bir ışığım var oda sönük bana
Bana kimse senden başka ışık olamadı
Gecelerimi ve gündüzlerimi aydınlatan

Işığım her şeyim bana sönük
Nasıl aydınlatacağımı bilmiyorum
Sen söndün
Benim tozlu bir odam oldu
Başını bükmüş bir papatya kaldı

Yeniden yanıp beni ve bendekileri
Yaşama bağlaman gerek
Bunu daha fazla uzatma yaşam pınarım
Beni ve bendekileri kucakla..
Yunus Keleş

There will be a long night in front of me without you
I have a light in the dark unlit rooms
Could not you have anyone else to me light
My night and day with my lighting

My lights dim every thing to me
I do not know how the lighting would
You have extinguished
My room had a dusty
Had remained bent his head a daisy

Me and me rekindle the following
Need to connect to live
We further extension of life-like spring
Me and I embrace the following ..
Yunus Keles

Hiç yorum yok: