Fotoğrafım
Istanbul, Türkiye
Bir ben kaldım ortada Bende ben kalmadı dünyada.

4 Ağustos 2010 Çarşamba

Yıldız

Ey insanlar!
Yıldızımın nasıl bırsey oldugunu bılıyormusunuz?
Hayal edebiliyormusunuz?
Nasıl bir şeye benzedıklerını,
Ne ile buyuduklerını,
Nasıl sevdiklerini
Ey Insanlar Sizlere bunları soyleyecegım dınleyın benı!

Öncelikle Yıldızım
Sıcaklıgım
Aydınlıgım
Pusulam
Yıldızımın kim olduğunu öğrendiniz insanlar!

Yıldızımı hayal edelım biraz
Gözlerinizi açın
Bakın
Dunyamızdaki güneşe
Bakabiliyormusunuz
Hayır işte benım yıldızım bu
Ancak ben kalp gözüm ile bakarım yıldızıma

Ey insanlar size nasıl olduğunu anlattım sıra;
Nasıl ve ne ile büyüdüğü
Size bunu söylerken heyacandan kalpim yerinden fırlayacak gibi
Saf kan bir sevgi ile buyuyor

Nasıl Sevdiğini anlatayım Ey insanlar
Hayal edin okyanusun dibindesiniz
Ama Nefes alabiliyorsunuz
Bu andaki Sevginiz kadar
seviyor beni yıldızım

Yıldızım ile beni yalnız bırakın insanlar
Yunus Keleş
Peoples !
I know what it is like stars?
Can you imagine?
How something looks like
When they grew up with,
Love how they
People We will tell them listen to me!

First Star I
My temperature
My bright
My Compass
People who have learned my stars!

Stars in my imagination a little edelım
Open your eyes
See
Dunyamızdaki sun
Do you see.
I like that there are no stars
But I do look at stars with my eyes to my heart

People are told how to order;
How and where the growth
When you say this from my heart over the launch will be exciting as

With a growing love of pure blood

Let me explain how I love your
Imagine the bottom of the ocean are in
But I can breathe
At this time as your love
I love my stars

People leave me alone with my stars
Yunus Keleş

Hiç yorum yok: